piątek, kwietnia 14, 2006

SNEJANA


W ostaniej notce było duzo tekstu pisanego tym razem bedą raczej zdjęcia. Snejana Onopka to koljne objawienie w swiecie mody. Style.com umiescił ją wsród 10 najlepszych modelek sezonu wiosna/lato 2006. Snejana i Freja Beha to dla mnie jedne z ważniejszych debiutów od czasów pojawienia się na wybiegu Dari Werbowy i Hany Soukupovej. Snejana nie tylko brała udział w wielu ważnych pokazach (m.in pojawiała sie u Alexandra McQueena, Dolce and Gabbany, Christiana Lacroix, Calvina Kleina, Burberry), trafiła także na okładki magazynu Vogue a także do kampani reklamowych takich domów mody jak Prada, Dolce and Gabbana.






wątek z tą modelką związany na pewno będę kontynuować.

Komentarze (2):

22 kwietnia, 2006 20:43 , Anonymous Anonimowy pisze...

Kochana. Mam do Ciebie bardzo ważną sprawę dzisiaj: zamierzam przenieść bloga na inny adres. Pomyślałam o blogspocie. Czy będziesz coś miała przeciwko temu?

Wiem, że czasem moje pytania są niezwykle czepliwe, ale odkąd przywiązuję uwagę do kreatywności, postanowiłam też być fair w stosunku do innych.

I jeszcze co do Snejany: naprawdę uwielbiam sesje z jej udziałem. Fotografowie już najlepiej wiedzą, jak wyeksponować jej piękne kości policzkowe. I to naprawdę mi się podoba.

Serdecznie dziękuję za życzenia :)

Trzymaj się! :)

 
22 kwietnia, 2006 21:17 , Anonymous Anonimowy pisze...

Jednak chyba za szybko myślę ;p nie lubię html'a, skończyłam z nim przy okazji bloga na serwerze blog.pl i nigdy więcej.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna